2017. január 13., péntek

Maradjon a fény

© Szabó Zsófia
2016/03/31

Amikor csak egy érzés marad –
Legyen az a napfény és a kék ég;
Legyen az egy boldog lélek tánca;
Szabad élet elszakított lánca.

Legyen bennem minden mozdulat szent;
És minden szusszanás felemelő;
Legyen minden sejtem bizsergő;
Boldog sikolyom szíveket melengető.

Most ébren álmodom.
Most szemem nyitva tartom.
És széttárt karokkal a Nap felé fordulok;
És üvöltöm: Itt vagyok! El ma nem futok!

Csak egy percet kérek,
Hogy egy pillanatra megforduljak;
A földre hátra lehulljak;
És mikor legközelebb kinyitom a szemem,
Az Eget lássam csillagokkal előttem.

Nem félek a hangokról,
Melyet Sorsom simogatóan dalol.
Mi emlékeztet engem: Áldott vagyok…
Örök, szerencsés bolond maradok.


© Wenqing Yan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése