2017. január 11., szerda

Miért?

© Szabó Zsófia
2015-08-02


Fáj, fáj, annyira fáj.
Kiég a bensőm, kiszakad,
Ég és fáj.
Egyedül vagyok – félek.
Hol a biztonság?

Miért nem lehet úgy, ahogy?
Miért nem mondhatom ki?
Miért kellett így lennie?
Miért fáj hát ennyire?

Miért vagyok beteg?
Miért olyan nehéz talpra állni?
Hiszen én döntöttem így!
Nekem kell felállni!

De nehéz, és fáj és nem akarok!
Álmodom, mit meg nem kaphatok;
És folyik a könnyem és sírok.
És nincs vége, és nem elég
És nincsen újrakezdés

Fáj a gondolat
Hogy nem mondhatom ki
Hiányzol, nagyon is
Hiányzol, akarlak

Jöjj ide, mint egy lovag
Ölelj meg és nyugtass
Szeress, kérj bocsánatot
És tedd lábaim elé a világot

Mutasd meg ki lettél és ki leszel!
Akarj engem!
Akarj, nagyon akarj!
Ne engedj el ilyen könnyen!
Ne felejtsd el, hogy szeretsz!

Kérlek, könyörgök!
Ölelj meg, mondd, hogy szeretsz!
Hogy megmozgatsz értem minden követ,
Hogy nincs köztünk több akadály,
Hogy velem leszel egy életen át.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése