2017. február 12., vasárnap

Üdv! Ez az én történetem

© Szabó Zsófia
2017.02.12.

Már kiskoromban éreztem, hogy más vagyok, mint a többiek. És tudom, sokan érzik így ezen a világon. De én nem csak éreztem… én Tudtam. Tudtam azt, hogy nem ehhez a világhoz tartozom.
Álmodni a legjobb dolog az életemben. Mikor a párnára hajtom a fejem olyan helyeken találom magam és olyan környezetben, ahova tényleg tartozom. Mint régi emlékek, vagy jelen kori látogatások.
Aztán kinyitom a szemem és itt találom magam ebben a valóságban. Még fekszem egy kicsit és visszaemlékszem az álmomra. Még egy kicsit kapaszkodom abba az érzésbe, ami hasonlít arra,  mikor megtalálod a tökéletes, legkényelmesebb ruhát a számodra.
Aztán csak tovább megyek. Elindul a nap, elvégzem a feladataimat, találkozom emberekkel, dolgozom azért, hogy elérjem a céljaimat ezen a világon, ebben az életben.
De van, hogy felnézek az alkonyi égboltra, a kigyúló csillagokra. És ahogy leszáll az éj ez a pillantás elég ahhoz, hogy újra máshol legyek. Megint úgy érzem, hogy nem ezen a földön járok. Képeket látok, világokat. Talán emlékek, talán rám váró, felfedezni való csodás helyek, melyek felülmúlják a képzeletet. Színesek, fényesek, különlegesek.
De elveszem a tekintetem. Félek, ha túl sokáig nézném, az a világ elragadna erről a valóságról. Pedig most itt vagyok, még dolgom van. Még sok emberrel kell találkoznom, még sok mindent kell tanulnom, még sokat kell tennem ezért a világért.
És ugyanígy folytatódik minden nap, folytatódik az életem. És olykor megint felkelek, megint itt vagyok. És még ha a szívemben ott motoszkál az az enyhe keserű érzés, az a fészkelődő, kicsiny magány, akkor se érzem magam igazán szomorúnak. Mert tudom, hogy körülvesz valami, vigyáznak rám valakik, és ugyanígy egy helyen, egyszer majd hosszú idő után, haza is várnak valakik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése